ابلاغ
سایت کانون ابلاغ اندیشه های شریعتی

WWW.KANOONEBLAGH.ORG

.
آزادي، در دامن اسارت مي زايد، در زنجير رشد مي كند، از ستم تغذيه مي كند، با غصب بيدار مي شود. . . هان، اين سرنوشت آزادي است!
در حاشیه سفر و سخنان "قم"

«ولی فقیه در جامهء وحشت و هراس»

جنبش نوین ملی ایران راه خود را تا سرنگونی رژیم ولایت فقیه و جایگزینی آن با "جمهوری ایران" ادامه خواهد داد.
در این مسیر اندیشه شریعتی بعنوان "تنها" آلترناتیو اسلام ارتجاعی نقش آگاهی بخش خود راهمچنان ایفاء خواهد نمود…
ادامه مطلب »

اطلاعیه همبستگی با اعتصاب غذای زندانیان سیاسی اوین

اطلاعیه همبستگی کانون ابلاغ اندیشه های شریعتی بااعتصاب غذای زندانیان سیاسی اوین

هموطنان گرامی,
حاکمیت جور و فساد ولی فقیه و باقیمانده حامیانش در هراس از سرنگونی محتوم خویش, در اوج عجز و استیصال, به سرکوب مطلق, دستگیریهای گسترده, شکنجه های وحشیانه, اجرای احکام قرون وسطائی, تجاوز و اعدام, بمثابه آخرین «خاکریز» باقیمانده, پناه آورده است.
وحشت و هراسی که از فردای 22 خرداد و با گسترش اعتراضات خیابانی و آغاز «جنبش نوین مردمی» بر رژیم ضد مردمی چیره گردیده است, بگونه ای نظام او را لرزان و شکننده گردانیده است که نه تنها ابتکار عمل را از دست داده است بلکه عملا از کنترل اوضاع عاجز مانده است.
مقاومت خانواده شهدا, ایستادگی خانوادههای زندانیان سیاسی, جسارت و شجاعت مردم در برخورد با نیروهای سرکوبگر, جبهه گسترده جهانی در مخالفت با نقض حقوق بشر و حمایت از جنبش مردم ایران و بالاخص حماسه مقاومت عظیم زندانیان سیاسی در تمامی شکنجه گاههای قرون وسطائی که علیرغم فجیعانه ترین شکنجه های جسمی و روحی همچنان استوار و مقاوم ایستادهاند, موجب گردیده اند تا جنبش نوین مردمی در واقعیت دستگاه ولایت فقیه را به زانو کشانده و به «اسارت» خود در آورد.
اراده پولادین زندانیان سیاسی متکی به پشتوانه عظیم مردمی, اینک رژیم را در قعر بندهای مخوف اوین و «سگدونی» گوهر دشت به جدال فرا میخواند. بیا نیه اخیر بخشی از زندانیان سیاسی زندان اوین مبنی بر آغاز اعتصاب غذا در اعتراض به شرایط اسارت خویش, گواه بارزی بر این واقعیت میباشد.
این زندانیان در بیانیه خود ضمن افشای برخی از جنایات رژیم ولایت فقیه در اوین اعلام نموده اند که از چهار شنبه اول اردیبهشت تا دستیابی به خواستههای خود دست به اعتصاب غذا خواهند زد.
کانون ابلاغ اندیشههای شریعتی, ضمن ستایش اراده و مقاومت زندانیان سیاسی حمایت خود از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در اوین و سایر زندانها را اعلام داشته و یکبار دیگر تأکید می نماید که تنها راه پایان یافتن رنج و درد زندانیان سیاسی, تنها مرحم قلبهای مجروح مادران داغدار , تنها راه بازیابی ایرانی آزاد, لائیک و دمکراتیک, سرنگونی تمامیت دستگاه ولایت فقیه و فروپاشی کلیه ارگانهای وابسته به آن میباشد.

کانون ابلاغ اندیشههای شریعتی
اول اردیبهشت 1389
www.kanooneblagh.org