ابلاغ
سایت کانون ابلاغ اندیشه های شریعتی

WWW.KANOONEBLAGH.ORG

.
آزادي، در دامن اسارت مي زايد، در زنجير رشد مي كند، از ستم تغذيه مي كند، با غصب بيدار مي شود. . . هان، اين سرنوشت آزادي است!
در حاشیه سفر و سخنان "قم"

«ولی فقیه در جامهء وحشت و هراس»

جنبش نوین ملی ایران راه خود را تا سرنگونی رژیم ولایت فقیه و جایگزینی آن با "جمهوری ایران" ادامه خواهد داد.
در این مسیر اندیشه شریعتی بعنوان "تنها" آلترناتیو اسلام ارتجاعی نقش آگاهی بخش خود راهمچنان ایفاء خواهد نمود…
ادامه مطلب »

سید علی خامنه ای: اگر نظام سرنگون شود، روحانیت نیز نابود خواهد شد

سفر ولی فقیه به قم و سخنرانیهای متعدد او آشکارا بیانگر واهمه و هراس اعلام نشده ای بود که در متن همه سخنرانیهایش بروز کردند. خامنه ای که توسط جنبش مردمی بشدت تنبیه شده است و شاهد ریزش بی سابقه نیروهای "وفادار دیروزش" در بدنه سپاه و بسیج می باشد، بدرستی دریافته است که مرحله سرنگونی نظام آغاز گشته است. در عین حال راه حلهای "سپاه" و سیاستهای منتصبش (احمدی نژاد) و دولتش نیز چاره کار نیستند و "فتنه" همچنان باقی است. همان "فنته" ای که تا کنون چندین بار نابودی آن را رسما اعلام کرده اند.
در این آشفته بازار، و در نبود پایگاه مردمی و مشروعیتی که دیگر "اساسا" وجود ندارد، اینک خامنه ای دست به دامن "مراجع" قم شده است تا با گره زدن سرنوشت آنان به "سرنوشت نظام" راه گریزی برای بحرانی که تمامیت دستگاه ولایت فقیه را فرا گرفته است، بیابد. (ویدئوی زیر را ببینید).
خامنه ای، اما، از سفر قم دست از پا درازتر به تهران بازگشت و نتوانست به "پروژه" های خود که از جمله معرفی شدن او به عنوان "مرجع عام و خلیفه مسلمین جهان" بود دست یابد.