ابلاغ
سایت کانون ابلاغ اندیشه های شریعتی

WWW.KANOONEBLAGH.ORG

.
آزادي، در دامن اسارت مي زايد، در زنجير رشد مي كند، از ستم تغذيه مي كند، با غصب بيدار مي شود. . . هان، اين سرنوشت آزادي است!
در حاشیه سفر و سخنان "قم"

«ولی فقیه در جامهء وحشت و هراس»

جنبش نوین ملی ایران راه خود را تا سرنگونی رژیم ولایت فقیه و جایگزینی آن با "جمهوری ایران" ادامه خواهد داد.
در این مسیر اندیشه شریعتی بعنوان "تنها" آلترناتیو اسلام ارتجاعی نقش آگاهی بخش خود راهمچنان ایفاء خواهد نمود…
ادامه مطلب »

مراسم سالگرد تولد شهید کیانوش آسا


مراسم بیست و هفتمین سالگرد تولد شهید قیام مردم ایران کیانوش آسا توسط یاران دانشگاهی اش برگزار شد. شهید کیانوش آسا دانشجوی سال آخر رشته ی مهندسی شیمی در مقطع کارشناسی ارشد بود که در روز ۲۵خرداد گذشته در جریان تظاهرات مردمی با گلوله پاسداران جهل و جنایت به خاک افتاد.
روز تولد این شهید قیام مردم ایران ۲۹اسفند بود ولی دوستانش ترجیح دادند تا مراسم را در هفته آخر اسفندماه برگزار این مراسم با شرکت ۲۰۰الی ۳۰۰ تن از یاران و دوستان دانشگاهی او در پارک شهید آسا در شرایطی برگزار گردید که نیروهای امنیتی در محل به گشت زنی و تهدید دانشجویان مشغول بودند. درگزارشی که از در این باره توسط یاران کیانوش منتشر شده آمده است: «در این مراسم دانشجویان کیکی برای تولّد شهید کیانوش آسا تدارک دیده بودند که روی آن نوشته شده بود: "کیانوش عزیزم تولّدت مبارک" و شمع هایی بر روی آن روشن کردند. دانشجویان در حالی که عکس های کیانوش آسا را به همراه داشتند با روشن کردن شمع های سبز در کنار قاب عکس ایشان و نیز نثار گل یاد و خاطر شهید سبز علم و صنعت را گرامی داشتند.
بعد از دقایقی سکوت به احترام این شهید در حالی که لحظه به لحظه به تعداد شرکت کنندگان در مراسم افزوده می شد بیانیه ای در بین دانشجویان پخش شد که یکی از دانشجویان اقدام به خواندن آن کرد.
بلافاصله بعد از این کار نیروهای امنیّتی اقدام به فیلم برداری از چهره ی ایشان و سایر دانشجویان به قصد ترساندن آن ها و پایان بخشیدن به تجمّع کردند امّا دانشجویان در حالی که عکس های کیانوش را در دست داشتند بدون ترس از این کار به قرائت این بیانیّه توسّط این دانشجو گوش فرا دادند.
19/12/1388 - 10/03/2010
منبع: سایت
همبستگی ملی
ویدئوی مراسم